Министърът на правосъдието и вицепремиер, който отговаря за управление на средствата от еврофондовете Зинаида Златанова направи публично достояние списък на медии и PR-агенции, които са получили 66 милиона лева за рекламиране на седемте оперативни програми и Програмата за развитие на селските райони.
В действието на вицепремиера Златанова беше прозрян подумисъл да бъдат компрометирани водещи медии в момент, в който те отразяват детайлно протестите в столицата.
Всъщност европарите, които отиват при медиите, са процент от различните програми, предназначен за т. нар. комуникационни стратегии. Те трябва да обясняват, че похарчените по програмата пари са дошли чрез съответната оперативна от някой от европейските фондове. Истината е, че в цяла Европа медиите стават зависими от тези пари по простата причина, че в цяла Европа медиите са в криза, особено печатните. Те са следвани от радиата, а на последно място са телевизиите.
А само на другия ден вицето Златанова започна раздаването с обявен конкурс за лого и слоган на оперативните програми през следващия програмен период.
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.