18 март 2009

Божинов vs. Станишев



Има един виц, че в България сякаш не е имало 10 ноември защото на възлови постове в държавата пак са Станишев, Велчев, Живкова, Пирински. В него обаче не се вписва човек с фамилията Божинов. Става дума за Илия Божинов, синът на министъра на икономиката от татово време Тодор Божинов. Нароченият за черна овца в БСП социолог напусна партията и сега прави " Българската левица".

От всички хора, които са се появили в политиката аз смятам, че най-автентично защитавам идеите на баща си и на рода си, казва Илия Божинов. Аз бях много силно разочарован от Станишев, защото действително очаквах, че той ще продължи традицията на баща си Димитър Станишев, когото добре познавах. И това, че той е по-скоро син на майка си, отколкото на баща си, ме разочарова много силно, споделя още той. Дълго време бях троянския кон на левицата в БСП, но не издържах и напуснах. Готов съм силно да се покая, че много помогнах за избирането на Станишев за шеф на партията, защото смятах, че ще води ляв курс, но той попари надеждите ми, сподели още в Перник социологът.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.